15 juni 2014

diary, 16/06/2014.




hey meiden..
zoals jullie zoal hebben kunnen lezen begin ik dit artikel niet heel vrolijk en is een reden voor..
afgelopen woensdag, 11-06-2014 om kwart over 5 werd ik gebeld voor de uitslag van mijn examens. ik was op dat moment bij mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk, de dag verliep goed maar ik was ontzettend gespannen voor het belletje van mijn mentor of ik geslaagd was of niet..  ik had me deels al voorbereid op zakken omdat ik met redelijk slechte punten mijn examens inging. het was voor mij erg moeilijk om met die punten te slagen, bijna onmogelijk zelfs. helaas waren mijn vermoedens juist, ik was gezakt..






dit was een enorme teleurstelling voor me en was er dan ook echt niet blij mee. nu, een paar dagen later heb ik me er een beetje bij neergelegd. het is zo, ik kan er nu niks meer aan veranderen.
voor de mensen die het zich afvragen, nee. ik heb geen herexamens. mijn punten waren dus eigenlijk zo slecht dat het niet eens nut had om herexamens te maken. achja, volgende keer beter.
ik heb hierdoor een aantal mogelijkheden. aangezien ik 16 ben mag ik nog niet stoppen met school. ( wat ik overigens ook echt niet zou willen !) Ik kan het jaar opnieuw doen, op dezelfde school en op het zelfde niveau. (4 Gemengd Theoretisch.), het jaar opnieuw doen op dezelfde school en op een ander niveau. ( 4 Kader), certificaten halen waardoor ik uiteindelijk alsnog mijn diploma zou hebben of naar een anderen school. een hele hoop mogelijkheden dus. ik zit eraan te denken om leerjaar 4 opnieuw te doen op kader, aangezien ik al 4 jaar lang op mijn tenen loop. kader zou mij een stuk makkelijker afgaan maar van de anderen kant twijfel ik..



ik heb tot eind juni op dat te beslissen en dat vindt ik ontzettend moeilijk. ik laat het jullie weten zo gauw ik weet wat ik wil gaan doen. 

ik wil in de vakantie minstens 5x per week een artikel plaatsen maar ga proberen om het dagelijks te doen. ook komen er meer uitgebreide artikelen aan, zo'n 3x per week. so.. enjoy ! 

sorry dat het deze keer een korte 'at the moment' was. als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, laat die gerust achter bij de comments.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten