25 juni 2014

mijn favorieten kledingwinkels van dit moment.


Shoppen. ben ik de enige die vrolijk wordt als ze dat woord hoort. volgens mij niet .. welke echte meid houdt nou niet van shoppen. het liefst de hele dag, elke dag. ik ben dan ook echt zo'n persoon die als ze geld heeft, het meteen weer uitgeeft. slechte eigenschap dus..
als ik ga shoppen heb ik wel een paar standaard winkels waar ik vaak wat koop en winkels die leuk zijn om een keer te kijken en doorheen te lopen. ik heb voor jullie een lijstje opgesteld met mijn favo winkels. geen webshops dus. 

1, H&M.
wie kent deze winkel nou niet. H&M heeft trouwens naast een winkel ook een webshop waar je heerlijk op je gemakje kleding kunt kopen voor een leuk prijs. H&M is betaalbaar en een super leuke style. van chique tot casual en van sportkleding tot zwemkleding. maar make-up, sieraden en accessoires.

de kleding bij H&M is redelijk basic, er zit geen specifieke style aan verbonden. natuurlijk hebben ze style gerichte collecties. maar over het algemeen is H&M redelijk neutraal.

_________________________________________________________________________________

2, Only.
only zit qua prijs al weer wat hoger dan H&M, maar de kleding is dan ook weer wat stylegerichter. ik heb bij only vaker zoiets van 'of je houdt ervan, of je haat het.' ik vindt de 
(meeste) kleding bij only super. leuk, vrouwelijk, classy maar toch casual. i love it!


_________________________________________________________________________________

3, primark.
ook primark is een mega bekende winkel. de winkel die bekend staat als groot en goedkoop. een mega assortiment van kleding, sieraden, make-up, schoenen, tassen, accessoires etc. primark was voor mij eerst echt iets om tijd voor vrij te maken tijdens een dagje shoppen in een grote stad, maar sinds er een vestiging zit in mijn stad ga ik er steeds minder heen.. toch blijft het een top winkel. 


_________________________________________________________________________________


4, Xtrastar.
Xtrastar heeft niet mega veel vestigingen in nederland, gelukkig wel in de stad waar ik woon. xtrastar heeft onder anderen kleding en schoenen, maar ook tassen en sieraden. ook allemaal erg goedkoop. Xtrastar is in tegendeel van H&M wel wat stylegerichter en is ook wat gewaagder. ik ben er fan van !


_________________________________________________________________________________

5, sting.
sting is een soort combinatie van de bovenstaande winkels. de winkelgrootte van primark, de prijzen van only en de styl van allemaal. sting is erg gevarieerd qua stylen en bestaat dan ook uit stands van stylen. erg leuk 
en voor iedereen wel iets te vinden.


_________________________________________________________________________________

dit was het alweer voor deze keer. dit zijn mijn favorieten winkels op dit moment. ook zitten er in mijn stad een aantal winkeltjes -waarvan er maar 1 filiaal is- waar ik graag shop.

wat is jou favo kleding winkel? laat het achter bij de comments.

ik hoop dat jullie het leuk vonden.

xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten