19 december 2014

Christmas Wishlist 2014.

ik hou echt van kerst. naast dat je samen bent met je familie geef en krijg je ook cadeautjes. ik denk dat iedereen wel een aantal dingen heeft die hij of zij echt graag zou willen hebben. ik heb in dit artikel mijn wishlist voor deze kerst even op een rijtje gezet. 








mac fix+ make-up spray.
pff, volgens mij stond dit artikel vorig jaar ookal op mijn kerst wishlist. de mac fix+ make-up spray is een spray die je na het doen van je make-up aanbrengt. de spray zou ervoor moeten zorgen dat je make-up op zijn plaats en langer blijft zitten. mocht ik hem krijgen deze kerst, komt daar natuurlijk een review van !

clinique 3-step cleansing kit.
toen ik afgelopen zomer mijn highlighter van mac kocht bij de bijenkorf, kreeg ik een enorme goodybag. daar zaten onder anderen 4 testers in van de clinique 3-step cleansing kit. ik heb ze toen een tijdje gebruikt en het deed zo ontzettend veel voor mijn huis. ookal is de set best agressief, mijn huid reageerde er goed op dus ik kan niet wacht tot ik deze aan mijn stash kan toevoegen. ook hiervoor geldt dat er een review van komt !

MAC 'all that glitters'.
hier twijfel ik nog over, niet over de kleur of het product. maar of ik mac 'all that glitter' in een pallet wil of individueel. er zijn namelijk nog zo veel anderen kleurtjes oogschaduw die ik wil van mac. hmm.. lastig.

bijenkorf cadeaukaart.
dit is eigenlijk het alternatief van de mac oogschaduw. met een cadeaukaart van de bijenkorf kan ik gewoon lekker zelf wat dingetjes uitzoeken van mac. happy me :)

mexx 'ice touch'.
dit is een best lang verhaal, waarom deze op mijn wishlist staat. sinds ik bij kruidvat werk draag ik iedere keer een ander geurtje. ik gebruik gewoon de testers die daar staan. zo kwam ik erachter dat ik het geurtje van mexx steeds vaker pakte en dat ik de geur ontzettend lekker vond. stiekem is het meer een zomer geurtje, maar zelf ben ik niet zo gebonden aan seizoens-geuren.

dit was het artikel voor vandaag al weer. bedankt voor het lezen en..

Wat staat er op jullie Christmas wishlist ?

MERRY CHRISTMAS LADIES.

xoxo.

1 opmerking:

  1. Leuke wishlist! Die Mac Fix Spray zou ik ook wel graag onder mijn boompje vinden ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen