15 januari 2015

Lookbook #1 wintertime

in het artikel over mijn favorieten apps had ik het over de app: 'poly vore'. polyvore is een super leuke app waar je dus van die kleding collages mee kan maken. over de app vertel ik meer in het artikel over mijn favorieten apps. (komt aankomende week online.) dus bij deze mijn eerste collages.





zwart en wit. wie houdt er nou niet van deze combinatie. lekker simpel en makkelijk om dingen bij te combineren. mooi met een nude make-up en zilvere details zoals sieraden en nagellak. een mooie opvallende highlighter met een rosé goude gloed. i love this look.


donker blauw is naast zwart en wit een van mijn favorieten kleuren in de winter. ook deze kleur heb ik gecombineerd met zilver en zwart. een klein beetje wit. leuke donkere sieraden en een mooie winterse nagellakkleur. en een mooie nude make-up.
rood. het moet je staan. ik vindt dat rood niet echt een seizoensgerichte kleur. voor deze outfit heb ik een soort bordeaux rood gepakt. een mooie donkerblauwe skinny jeans. een setje zilvere armbanden en een prachtige roze blush.
pretty in pink. ja, roze kan ook super leuk zijn in de winter. ik heb het hier met goud en zwart gecombineerd. ik heb de look stoer met schattig gecombineert. door het leren rokje en de zwarte laarsjes geven de schattige roze kleur een super stoere twist. afgewerkt met en lekker geurtje. 
legergroen vindt ik ook zoooo mooi. niet alleen in de winter maar ook in de herfst vindt ik legergroen super mooi. een stoere leren broek met een leuk vest. een simpele outfit die dan weer meer speciaal gemaakt wordt met sieraden en leuke accessoires.

als aller laatste heb ik gekozen voor een wat sportievere look. een skinny jeans met een oversized blouse en een super leuke rugzak. door de koptelefoon, all-stars en het telefoonhoesje wordt de look nog net wat stoerder. een mooie rode lipstick maakt de look natuurlijk helemaal af.

dit waren de looks van deze keer al weer. zes looks in totaal dus met een leuk winter sfeertje. ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie er wat inspiratie uit hebben kunnen halen.

xxxx.


1 opmerking: