15 januari 2015

Samenwerken met mij ?


hey ladies. dit artikel is een beetje gericht voor de bloggers onder ons. het lijkt me namelijk super leuk om samen te werken met een van jullie. ik wil namelijk een keer in de zoveel tijd een artikel plaatsen samen met een anderen blogger. in dit artikel vertel ik jullie hoe en wat en geef ik jullie alle verdere informatie.



nou, zoals ik al zei wil ik dus gaan samenwerken. ik wil iedere week een artikel plaatsen die dus in samenwerking is gemaakt. iedere week met iemand anders.

mij leek het leuk om een discussie te houden, over een onderwerp naar eigen keuze. en wat bedoel ik nou met een discussie..

ik bedoel met een discussie dat ik samen met een anderen blogger een onderwerp kies waar we dan samen over gaan discusieren. dit onderwerp gaat dan over iets wat voor beide blogs interessant is.

mocht het je leuk lijken om een keer zo'n samenwerking te doen, kun je me dat laten weten via de mail. stuur me even een mailtje met je blog-link zodat ik kan zien waar je vooral over schrijft, een onderwerp waar jij het wel over zou willen doen en of je een deadline hebt voor het artikel.

mijn mailadres is: solivefull@gmail.com

bedankt voor het lezen. ik weet dat dit niet een super leuk artikel is maar ik wilde er toch even een artikel over schrijven aangezien ik dan niet constant hoef te mailen of dit mensen leuk lijkt.

xoxo.


1 opmerking: