1 december 2016

Tag; Would you rather !? Beauty editie. | Beauty.


Toen ik deze tag tegenkwam bij www.Liefsliz.nl  leek het me leuk om deze tag ook eens in te vullen en hier een artikel van te maken. Ik moet eerlijk zeggen dat de vragen wel moeilijk waren, maar ik heb er iets van proberen te maken !


1. Heb je liever slordig haar en een mooie make-up of een slordige make-up en mooi haar.

Ik zou denk ik voor een mooie make-up en slordig haar gaan omdat ik toch meer waarde hecht aan mijn make-up en slordig haar is vast nog wel iets van te maken. 

2. Zou je liever je wenkbrauwen meer hebben of geen wimpers.

Ik zou voor geen wimpers gaan.. Wenkbrauwen vormen toch een groot deel van je uitstraling in je gezicht en wimpers zijn te vervangen voor nepwimpers. Ik draag regelmatig nepwimpers dus dat zou voor mij geen probleem zijn.

3. Als je maar één winkel zou mogen kiezen om voor de rest van de leven te shoppen, zou dit dat M.A.C zijn of Sephora ?

Zeker weten M.A.C, Sephora zit niet meer in Nederland dus dan zou je voortaan als je beauty aankopen via internet moeten doen en m.a.c is en blijft mijn favorieten beauty merk ever. 

4. De lipliner/lipgloss look of een eighties permanentje ?

Met de lipliner/lipgloss look wordt bedoeld dat je een donkere lipliner gebruikt voor een randje om je lippen en dit opvult met een lichte kleur. Persoonlijk vindt ik dit verschrikkelijk lelijk dus dan zou ik zonder twijfel voor de permanente krullen gaan.

5. Liever een duidelijk zichtbare foundationlijn of een te heftig aangebrachte blush ?

Dit vind ik een lastige omdat ik zelf een enorm fan ben van naturelle blushes maar een duidelijk foundationrand is ook verschrikkelijk.. Toch denk ik dat ik voor de foundatiorand zou gaan, dit houdt in dat je gezicht dus donkerder is dan je lichaam. Daar is iets aan te doen, gewoon een keertje zonnebanken en het is al een stuk minder.

6. Draag je liever MC hammers pants of bikershorts ?

pfff... allebij afschuwelijk.. Toch zou ik voor de bikershorts gaan, die zijn toch iets minder opvallend.

7. Heb je liever een mislukte, oranje spraytan of extreme tanlines die niet te bedekken zijn ?

De tanlines, zonder twijfel. Dat ziet er toch nog een beetje natuurlijk uit. Een mislukte spraytan is echt geen optie voor mij.

8. Heb je liever een slechte haarkleur of een slecht kapsel ?

Dan ga ik voor een slecht kapsel. Ik dacht eerst dat een slechte haarkleur minder erg wat maar een slecht kapsel is toch nog wel te verbergen, een slechte kleur bijna niet..

9. Kies je voor Twitter of YouTube weg ?

TWITTER WEG ! Ik kijk dagelijks youtube video's dus ik kan echt niet onder. Twitter doe ik helemaal niks meer mee. Als de vraag mijn blog weg of youtube zou ik er langer over na moeten denken en ik zou ook niet weten of ik wel zou kunnen kiezen. 

10. Zou je liever geen kwasten meer gebruiken of geen mascara meer. 

Geen mascara, dan breng ik die wel aan met eyeliner en een klein kwastje. Kwasten zijn echt onmisbaar voor mij !

Dit zijn de vragen nog even op een rijtje.

1. Heb je liever slordig haar en een mooie make-up of een slordige make-up en mooi haar.
2. Zou je liever je wenkbrauwen meer hebben of geen wimpers.
3. Als je maar één winkel zou mogen kiezen om voor de rest van de leven te shoppen, zou dit dat M.A.C zijn of Sephora ?
4. De lipliner/lipgloss look of een eighties permanentje.
5. Liever een duidelijk zichtbare foundationlijn of een te heftig aangebrachte blush.
6. Draag je liever MC hammers pants of bikershorts.
7. Heb je liever een mislukte, oranje spraytan of extreme tanlines die niet te bedekken zijn.
8. Heb je liever een slechte haarkleur of een slecht kapsel.
9. Kies je voor Twitter of YouTube weg ?
10. Zou je liever geen kwasten meer gebruiken of geen mascara meer.

Dit is de tag ! Neem de tag gerust over om hem zelf in te vullen en laat mij in de reacties onder dit artikel weten wat jullie antwoorden waren!

Liefs, Kelsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten